השכרת אוהלים – שאלות ותשובות

מערכת שורש  ד כסליו, תשפ  12/2/2019

מעוניינים להשכיר אוהלים? להלן מספר שאלות נפוצות בנושא, כמו גם תשובות מפורטות על כל אחת מאותן השאלות
.......................

השכרת אוהלים – שאלות ותשובות
למה האוהלים משמשים?
האוהלים יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות ובין היתר: לקיום אירועים משפחתיים, פסטיבלים ומסיבות, כאוהלי שנטי ומנוחה, לאבלים ולכל מטרה אחרת.
כאן חשוב לציין שקיימים סוגים שונים של אוהלים והבנת המטרה בגינה עולה הצורך באוהל, תאפשר בסופו של דבר לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר.

מה העלויות של השכרת אוהלים?
טווח המחירים של השכרת אוהלים לאירועים השונים הינו רחב ויכול לנוע בין מאות שקלים ולהגיע למעל לאלף ₪ ויותר מכך. מחיר השכרת האוהל יהיה מושפע מפרמטרים שונים כמו: גודל האוהל, האם השירות כולל גם הובלה והתקנה וכדומה.

כאן חשוב לציין שישנן חברות המציעות חבילות הכוללות גם את השכרת אוהל וגם השכרה של ציוד עבור האוהל, כאשר חבילות אלו יכולות להיות מוצעות בעלות משתלמת (עבור מי שזקוק כמובן גם לציוד עבור האוהל).

מהיכן ניתן להשיג ציוד לאוהלים?
כאמור, חברות רבות אשר מציעות שירות של השכרת אוהלים מאפשרות להשכיר מהן גם ציוד לאוהל כגון: כיסאות, שולחנות, אמצעי תאורה, אמצעי קירור ועוד..

כמובן, שתמיד קיימת אפשרות לפנות לחברה נוספת המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים (כמו במקרים בהם יש צורך בציוד מיוחד ומגוון יותר עבור האוהלים).

האם האוהלים עמידים בפני גשמים?
ברוב המקרים, חברות אשר מציעות שירות של השכרת אוהלים, יציעו אוהלים איכותיים אשר עשויים מחומרים העמידים בפני גשמים ופגעי מזג האוויר השונים (דוגמת שמש יוקדת).
יחד עם זאת, כדאי לוודא את הנושא הזה בהליך בחירת החברה ובחירת האוהלים עצמם.

לכמה אנשים האוהלים מתאימים?
אוהלים להשכרה יכולים להגיע בגדלים שונים וכחלק מכך להתאים לכמויות שונות של אנשים.
ישנם אוהלים קטנים יחסית אשר אמורים להתאים לכמות של כעשרה אנשים וישנם גם אוהלים ענקיים אשר יכולים להתאים לעד 100 אנשים ולעיתים גם יותר מכך.
כמובן, שישנם גם גדלי ביניים, כך שכל אחד יכול לבחור את האוהל אשר יענה בצורה המיטבית על הצרכים שלו בנושא.

איך לבחור את האוהל המתאים?
מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם השכרת האוהלים, יכול להיתקל בקשיים לגבי בחירת האוהל המתאים. במקרים כאלו, מומלץ להבין תחילה את מלוא הדרישות והצרכים מאותו האוהל ובשלב הבא, לפנות לקבל ייעוץ מקצועי שיינתן על ידי נציג מטעם החברה אשר משכירה את האוהל.
במקרים רבים, נציג מטעם החברה יוכל גם לסייע בבחירת השטח המתאים ביותר להתקנת האוהל ובבחירת האוהל שיתאים גם מבחנת הגודל וגם מבחינת השטח.

 

מי מתקין את האוהל?
רוב החברות אשר מציעות שירותי השכרת אוהלים, יכלול בשירותים אותם הן מציעות גם את הובלת האוהל את היעד ואת התקנת האוהל. כמובן, יש לוודא את הנושא הזה בטרם בחירת החברה.